algemene vrae 10 Laer Thames Street, 8ste Verdieping Verenigde Koninkryk Hoe lank voor my gedeponeer fondse verskyn? Krediet - en debietkaarte deposito te verwerk in 1-2 werksdae. Bank draad deposito's kan drie tot vyf dae neem om te verwerk. Persoonlike tjeks getrek teen Britse banke kan tot sewe werksdae om skoon te maak van die tyd van ontvangs. Amptelike bankwissels algemeen deponeer in jou handel rekening binne een werkdag na ontvangs. Hoe kan ek geld trek? Klik op my rekening op die top regterkant van die platform, dan betalings, dan Onttrekkings. Van daar, het jy toegang tot die onttrekking vorm wat jy nodig het om te voltooi en terug te stuur om servicefxcm of faks na +44 (0) 207 903 6117. Hoe lank doen onttrekkings neem om my rekening te bereik? Bank Oorplasing SEPA: 1-3 werksdae BACS: 2-3 werksdae Binnelandse Wire Transport: 1-3 werksdae Internasionale Wire Transport: 3-5 werksdae Terug na krediet - / debietkaart Hoeveel is jy versoek? FXCM Die take slegs tot die middel van kaart betaling, en slegs met behulp van dieselfde munt gebruik vir die deposito inbetaal bedrag. Daarom, as jy versoek om meer as die middel-kaart betaling gedeponeer bedrag onttrek, sluit addisionele instruksies oor hoe jy wil graag die oorblywende bedrag te onttrek. As versoek om 'n terugkeer na 'n spesifieke kaart, dui asseblief die laaste vier syfers van die kaart in jou versoek. Fondse word vrygestel om jou krediet rekening wanneer jou kredietkaart handelaar debiteer die fondse uit ons rekening. Hierdie proses kan tot vyf of meer werksdae om te besin oor jou kredietkaart rekening balans. As jy nie aanlyn toegang tot jou kredietkaart het, moet dit verskyn op die volgende faktuur verklaring afhangende van faktureringsiklus jou kaart. Mag ek kontant of 'n kontantekwivalent te stuur soos 'n poswissel of reisigers te gaan? Kontant en kontantekwivalente kan nie aanvaar word nie want ons is nie in staat om die oorsprong van hierdie fondse te verifieer. Hulle sal teruggestuur word by ontvangs. Wat is die koste vir die deponering fondse? Nóg die Bank van Amerika en / of Nasionale Westminister Banke of FXCM fooie aan inkomende deposito. Ons beveel aan kontak met jou bank ten opsigte van enige fooie wat hulle of hul verband tussenganger banke mag hef. As jy van plan is om te finansier in geldeenhede buite Britse pond, euro of dollar, kontak ons ondersteuning lessenaar by servicefxcm of by +44 207 903 6550. No Derdeparty-deposito's in stryd met Anti-geldwassery beleid FXCM se. Indien derde party fondse ontvang word, mag FXCM vra vir stawende dokumentasie soos 'n draad bevestiging en / of bankstaat om eienaarskap te bewys. Ons het geen waarborg dat die ontvangs of die opbrengs van sodanige betalings.
No comments:
Post a Comment